وبلاگ شخصی امید سبیلی

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

بایگانی

کارگاه آموزشی تئاتر در آباده گشایش یافت

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ق.ظ

شیراز- ایرنا- کارگاه آموزشی تئاتر با تدریس استاد بهمن سلیمانی در تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده پنجشنبه گشایش یافت.

http://img8.irna.ir/1395/13950813/82293197/82293197-71142378.jpg

این کارگاه به همت آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ترنم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده فردا(جمعه) نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این کارگاه را پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان در هنر تئاتر دانست و اظهار داشت: امروز جامعه به نیروهای آموزش دیده، توانمند و خلاق نیازمند است که باید در این خصوص برنامه ریزی کرد.
علی اکبر عرب شیبانی گفت: شهرستان آباده با وجود هنرمندان توانمندی که در عرصه تئاتر و نمایش دارد قطعا می تواند در عرصه های استانی و ملی بدرخشد.
وی افزود: هرچند بودجه ای که در اختیار داریم بسیار محدود و اندک است اما تلاش داریم که با هنرمندان و جوانان فعال در هنر تئاتر همراه باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده با بیان اینکه برگزاری این کارگاه شروعی تازه برای آموزش نوجوانان و جوانان علاقه مند به هنر تئاتر است، اضافه کرد: شروع کار این کارگاه با تمرینات بدن و بیان آغاز می شود و در ادامه ، مفاهیم آکادمیک تئاتر برای هنرجویان تدریس خواهد شد.
شهرستان آباده در فاصله 276کیلومتری از شهر شیراز قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
امید سبیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی