وبلاگ شخصی امید سبیلی

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

هنرمند آباده ای در زمینه فیلم سازی و تئاتر

بایگانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده از برگزاری شورای سیاست‌گذاری هنرهای نمایشی این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر عرب‌شیبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از برگزاری انتخابات شورای سیاست‌گذاری هنرهای نمایشی با حضور و بازدید فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از حوزه رأی‌گیری خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات با شرکت هنرمندان شهرستانی فعال در این عرصه در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

http://abadehnama.ir/files/images/photo_2017-02-19_14-29-39.jpg


وی از ارزش و جایگاه هنر سخن گفت و بر نقش بسزای آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد و در جامعه تأکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده به نقش برجسته هنر و هنرمندان اشاره کرد و گفت: هنرمندان وظیفه سنگینی در راستای تحقق اعتلای هنر و فرهنگ دارند.

عرب شیبانی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت هنر به ویژه هنرهای نمایشی، از تمام هنرمندان فعال در این عرصه به ویژه پیشکسوتان تقدیر و تصریح کرد: انتخابات شورای سیاست‌گذاری نمایش آباده بر اساس آیین‌نامه ارسالی از استان، 28 بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده برگزار شد که غلامرضا سبیلی با کسب 11 رأی به عنوان نماینده انجمن نمایش آباده به شورای سیاست‌گذاری استان فارس معرفی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
امید سبیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی